افراد تأثیر گذار را در تولید محتوای خود درگیر کنید
نوشته شده توسط : علیرضا نیاکی

اینفلوئنسرها یا افراد تأثیرگذار کسانی هستند که در یک حوزه یا صنعت خاص برای خود اعتباری را کسب کرده اند. آنها به عنوان کارشناسان موضوعی شناخته شده، و به عنوان منابع معتبر اطلاعاتی در نظر گرفته می شوند. مردم به آنچه آنها می گویند گوش فرا داده و اغلب می توانند بر روی تصمیمات مردم تأثیر بگذارند.

شما به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا خود باید حداکثر استفاده را از این تأثیرگذاری آنها برده و آنها را در تولید محتوای خود دخیل کنید. برای انجام این کار چندین انتخاب وجود دارد 

نام این افراد را در محتوای خود ذکر کنید

یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه افراد تأثیرگذار به شما و محتوای شما نام بردن از آنها در متن تولید محتوایی است که انجام می دهید. برای مثال، شما مطلب یکی از کارشناسان حوزه کاری خود را پیدا می کنید. این مطلب الهام بخش شما برای نوشتن چیزی مرتبط با آن می شود. می توانید در نوشته خود به آن مطلب لینک دهید و عنوان کنید که چگونه از این مقاله الهام گرفته اید. یا می توانید مطالعه آن مطلب را به مخاطبین خود توصیه کنید.

پس از آن، مطلب خود را بر روی شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته و آن فرد سرشناس را تگ کنید. همچنین می توانید یک ایمیل به آن فرد ارسال نموده، و با دادن لینک، از اینکه باعث الهام بخشی به شما شده از او تشکر کنید.

در اینجا هدف ما این است تا افراد سرشناس را تشویق کنیم مطلب ما را با دنبال کننده های خود به اشتراک بگذارند. همچنین لینک دادن به آنها، نمایه لینک شما را تقویت خواهد نمود، که این برای استراتژی بازاریابی محتوای شما مفید است. 

مطالب افراد سرشناس را گردآوری کنید

افراد سرشناس از قبل مخاطبان خاص خود را دارند. برای اینکه کاری کنید تا مخاطبین آنها مطالب شما را بخوانند می توانید محتوایی تولید کنید که بینش ها و دیدگاه های آنها را بیان می کند. یک راه عالی برای انجام این کار از طریق گردآوری مطالب است. موضوعی را انتخاب نمایید و بعد نظرات کارشناسان مختلف در آن حوزه را جمع آوری کنید. 

با افراد سرشناس مصاحبه کنید

یک راه بسیار مفید دیگر برای غنی کردن محتوای خود، و دستیابی به مخاطبین افراد سرشناس، انجام مصاحبه با آنهاست. این تا حدودی شبیه گردآوری نظرات کارشناسان است، با این تفاوت که شما برای هر فرد تأثیرگذار یک مطلب اختصاص می دهید.

این فرد تأثیرگذار ممکن است مصاحبه را با مخاطبین خود در میان بگذارد و آنها را به سمت سایت شما هدایت کند. همچنین از این طریق با آن فرد رابطه بر قرار می کنید.





:: برچسب‌ها: تولید محتوا , تولید محتوای متنی , بازاریابی محتوا ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: